vrijdag, december 20, 2013

Fijne feestdagen allemaal :-)
gekocht bij de kringloop voor 50 cent is hij niet mooi ;-)
.

mijn voorbeeld voor de keuzecursus bij Tom op school het was en groot succes.

Nog meer leuke dingen gekcoht bij de kringloop. Dat theepotje is echt super leuk.

Ik probeer van Tom elke dag een foto te maken zodat ik eenb december daily kan maken het gaat moeizaam maar ik heb toch bijna elek dag een foto gemaakt.







Voor de voedselbank is er een kerstmarkt op school georganiseerd en wij hadden "vetbollen"voor de vogels gemaakt.Tom had drie voedselpakket bij elkaar verkocht samen met Karel.

Twee kerstkaarten gemaakt voor Soraya en Audrey.


Oude kerstballen nog van mijzelf toen ik voor het eert op kamers woonde.

Sorry ze staan gedraaid weet niet hoe ik ze draaien moet. Mar dit zijn een paar kaarten die ik gemaakt en verstuurd heb.






Geen opmerkingen: