woensdag, april 18, 2012

Art specialy event Zeist

Ik heb toch zo een geweldig weekend gehad in Zeist. Ik heb er weer van genoten van de sfeer de mensen  de mooie spullen en de leuke workshops echt geweldig. Samen met mijn vriendin Jacqueline hadden we het hele weekend toegang tot het event en `s avonds gingen we naar een B&B mhhh in de geval niet zo super denderend. Het ontbijt werd om 19.30 `s avonds geserveerd een lekker warm eitje!!!??? We keken elkaar eens aan en dachten deze mevr. die is niet helemaal lekker. Er werd dus niet de moeite genomen om een vers ontbijt te server heel erg jammer dus dit doen we niet nog een keer. Volgend jaar maar ergens anders.

Mijn naambordje  wat ik had gemaakt voor het weekend om herkenbaar te zijn

Mijn mooiste buit van dit weekend :-)))))

En dit heb i kmet mijn buit van de zaterdag gemaakt. Behalve het paspopje die is van Jacq.

En dit hebben we tijdens workhops gemaakt

Geen opmerkingen: