dinsdag, november 22, 2011

Kerst/chrismas

Ik heb weer heerlijk mogen spelen met het materiaal van Jeannine haar webwinkel http://www.scrapitandwrapit.nl/
Ik had de uil gemaakt in een workshop weekend maar het origineel was van een hartjes doos gemaakt. Toen ik hem zag wist ik gelijk oh die wil ik maken maar dan in kerstman uitvoering. Gelukkig mocht dat van Jeannine dus hier onder een klein stukje van het proces hoe ik hem gemaakt heb.
Van hetzelfde papier nog 3 kaartjes gemaakten al ik ben niet echt een kaartenmaakster toch ben ik wel tevreden over het resultaat :-D
--------------------

Made this cute Santa for my friend Jeannine internetshop and i Realy loved it to play with this paper of Basic Grey.
I was inspired by the owl that I made i few weeks ago.





4 opmerkingen:

Joan Ottevanger zei

Hij is wel erg schattig geworden

Fia zei

Ohh wat een schattige uil heb je gemaakt....je kaartjes zijn leuk Linda moet je vaker doen hoor..

groetjes Fia

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Wat ontzettend leuk deze creatie Linda!

groetjes, Alie :-)

heidi zei

mooie kaarten, Linda!