woensdag, mei 18, 2011

Huisvrouw./SAHM

Sinds 1 Mei ben ik huisvrouw dus niet meer naar mijn werk als activiteiten begeleidster ik mag nu mijn eigen activiteiten doen op een tijdstip dat ik dat wil en gewoon lekker thuis. Eens kijken hoe lang ik het vol hou :-))) In ieder geval deze zomer.
Deze art jounal gaat daar dus over.

---------------

I am a SAHM since May first and I like it. I am quit my job and try to find myself back. I love it I can do things my way and feeling better now. I stay at home this summer and after it we see what happens. That is where this art jounal is about.

3 opmerkingen:

Fia zei

Gefeliciteerd.......... huisvrouw zijn zal je best bevallen als ik je journal zie gaat dat vast lukken.
Succes thuis Linda...

Groetjes Fia

Jeannine zei

Lieve Linda,

Neem lekker de tijd om bij te komen en doe alles waar je zin in hebt! Je hebt een goede keuze gemaakt.
Gaaf dat je er een art journal van hebt gemaakt, ik vind hem schattig!

Liefs Jeannine.

Makkie zei

Best een hele stap maar je hebt lekker de tijd om allemaal leuke dingen te gaan maken. Dat lukt je goed zie ik al wel!