woensdag, januari 19, 2011

kraamvisite/ canvas

Mijn vriendin Jacqueline heeft een nieuwe hond een puppie van 9 weken oud. Dus Tom en ik zijn vandaag op kraamvisite geweest. heerlijk hoor zo een klein beestje. Ik heb zelfs Jacq voor het eerst in al die jaren dat ik haar nu ken zien rennen door het huis...... met het hondje achter haar aan geweldig Tom en ik lagen dubbel van het lachen.

Hier onder nog een werkstuk van het afgelopen weekend er werden wat technieken aan ons geleerd en die hebben we gebruikt op de kleine canvasjes. Wat embellisment van mezelf er bij en een zelf gemaakte bloem en hij is af. Ben er echt blij mee.

An other project I made last weekend. A big canvas with a little one on it with some Technics we learned that weekend.
The little dog is a puppie from my friend Jacqueline she is so cute and here name is Luna. Tom loved her



Video toevoegen

Geen opmerkingen: