zondag, januari 24, 2010

Arch

Het is me gelukt om een arch te maken. De eerste heb ik verpruts door de engelse tekst er verkeerd op te zetten dus hier mijn tweede poging. Hij komt van een leuke uitdaging zal het adres nog op zoeken er van. http://inkurablestampers.blogspot.com/
------------------------
And i finaly made my first ARch ever. The first one was not good. i did the title wrong. It has to be flies and not fly`s :-(
But the other one is good I think :-)
Made this for a challenge blog I put the blog later with this message had to find it back.http://inkurablestampers.blogspot.com/



4 opmerkingen:

Anoniem zei

De roze is erg leuk geworden, mooie zachte warme kleuren:)

Gr. Jacq

Marjolein zei

Enige arches Linda, vind de bovenste ook prachtig!

Marit zei

Had nog nooit van "archs" gehoord, maar ik snap wat er bedoeld wordt!!! Ziet er prachtig uit! Ik stop het idee even ergens achter in mijn hoofd (heb het te druk met mijn online art journal workshop deze week en geen tijd voor andere dingen...) maar ga het zeker eens proberen!

margaret zei

Vind hem prachtig, alleen jammer dat flies verkeerd is geschreven.