dinsdag, september 08, 2009

heks(witch) /Halloween

Ik was gelijk verliefd op de sinister sisters in de Somerset Studio, dus heb ik er ook een gemaakt. Ik vond ze eigenlijk meer op een heks lijken dus voor mij zijn het heksen
Deze heb ik aan mijn vriendin Jacqueline gegeven maar ik weet zeker dat er nog wel een paar heksen zullen volgen.
--------------------------------


I realy loved the sinister sisters in Somerset studio and I have to make one af my own but for me it is a witch. I made this one for my friend but I am sure ther are more witches coming soon
Deze twee lootjes zijn gemaakt met de foto`s van Disneyland Parijs 2 jaar geleden. Ik vond het geweldig om daar te zijn gewoon de sfeer echt heerlijk. Ik hoop met de kerst er ook heen te gaan.
----------------------------
Made these 2 with the pictures from Euro disney 2007. I realy loved it and hope we go there with christmas




1 opmerking:

Marit zei

Wauw! Ik ben helemaal geen "haloween mens" maar heksen... da's wel heeeeel inspirerend! (ik zal echter maar even geen swap voorstellen... heb jij Alice al binnen? Ikke nie dus...!)