donderdag, mei 28, 2009

Mixed media

Op de mixed media groep had ik twee opdrachten lopen.

Hieronder zie je het eindresultaat van de voorjaarsopdracht. D&T`s heet deze. Ik had allemaal cijfers en letters gehad om in de opdracht te verwerken. Ik heb een school gemaakt waarin de fee de letters D en T naar beneden laat dwarrelen. Mijn nederlands is altijd slecht geweest en het heeft me nooit geïnteresseerd maar ja het staat natuurlijk wel slordig. Gelukkig heb je een spellingcontrole op de computer zitten die me enorm helpt :-D.

De tweede opdracht is de potopdracht. Ik de achtergrond van de pot verfen en de bewoner uitkiezen. In mijn geval is dit Alice in Wonderland




7 opmerkingen:

Janny zei

Super gedaan! Ik vind het prachtig en spannend die pot;o)

Anoniem zei

Super, ben erg benieuwd

annanelscreatieveweblog.blogspot.com zei

Dat wordt een hemelse pot. Mooi dat blauw en Alice, ach wat zal ze het naar haar zin hebben... wel de pot open laten hoor, voor voldoende lucht. LOL
Gr. @nneke

Splashes of Pink and Mint zei

Gaaf zeg!!! Ben ook reuze benieuwd naar je pot! Het begin is alvast veelbelovend!

Anoniem zei

Het begin is er en ben zo benieuwd wat je ervan gaat fabriceren:)
Doe je best!!!

Gr. Jacq

Jenny Bergvall zei

Hi there Linda.
I'm just checkin in on you. I can see that you've done som cool scrapwork and layouts.
XOXO Jenny

Marit zei

Spannend... Alice is all around!!! Ik vind je fee met d's en t's echt een geweldige vondst!