zondag, april 26, 2009

Meidendag/Dutchfreestyle day






Zondag 19 april was het zover. Onze eerste Meidedag van de Dutchfreestyle groep.
Maaike had een workschop voor ons georganiseerd bij de creatieve vlinder in Purmerend en we gingen een leuk boekje maken. Wel heel veel werk en ik ben er nog niet klaar mee.
------------------------------
Finaly it was the 19 the of April and we had our first meeting of teh dutch freestyle group ( a dutch group) We had so much fun. Maaike one of our memebers organised a wordkshop in the creatieve vlinder in Purmerend ( this is a scrapbookstore and the have beads as well)
We have made a book but it was to much work so I am still working on it.




Jacqueline mijn mede moderator had een leuk presentje gemaakt voor alle dames een echte knopenengel erg leuk Dank je wel Jacq.




---------------------------




My moderathor Jacqueline made for the members that where on the that day buttonfairy arent the gorgeous??? I love them. Thanks Jacq
Zelf had ik voor iedereen cup of cakes gebakken met heerlijke kleuren :-)




--------------------------




I made some cup of cakes :-) I love all the bright colours









En dan was Marlies nog jarig van de week dus hup in de auto en een kopje thee halen met zelf gebakken appeltaart. mhhh lekker.



Dit was het "kaartje" wat ik voor haar had gemaakt. Het is de achterkant van een canvasje van 15x15 cm



------------------------------



And than this week it was Marlies ( one of the members of the dutchfreestyle group) her birthday so jumped it the car for a quick visit. this is the "card"I made for her. It is the backsite of the canvas 6x6 inc













3 opmerkingen:

Splashes of Pink and Mint zei

Ik ben ook gestagneerd met m'n boekje, maar dat komt hopelijk van de week wel weer. Je cupcakes waren overheerlijk! Het water loopt me weer in de mond als ik ze zo zie!
Ik had het je al gezegd, maar je kadootje voor Marlies was helemaal tóp!

Anoniem zei

Ik ben vrijdagavond nog even verder gegaan met mijn boekje maar is ook nog lang niet af, ben nu een ws met distressinkt aan het voorbereiden dus het boekje moet even wachten.
De cupcakes waren idd overheerlijk en het pakketje om een wallhanger te maken wat we van je kregen erg leuk;)
Ik vond het een super leuke dag.
groetjes, Carla

maaike zei

supermooi die wallhanger!!!
Leuk je verslagje en het kado voor Marlies!!!!
dx Maaike