zondag, augustus 24, 2008

Terug/Back



Hoi allemaal ben weer terug na een heerlijke vakantie. Heb zelfs nog wat gescrapt maar ben vooral met een traveljournaling bezig geweest.

Dit zijn mijn 2 lootjes die ik heb gemaakt de ene waar ik met Tom op sta is van een inspiratieswap van SIS en de andere is een KIT uit Australie zal nog even de namen van de dames op zoeken van de week. O jee zienu pas dat er Bacelona staat en geen Barcelona mhh gauw veranderen :-D

_____________________


Hi every one I am back :-) had a great holiday and did even some scrapbooking. I made 2 lay outs and worked on my traveljournaling witch is not finisched yet.

The first Lo with Tom and me is made with stuf I got with the inspirationswap from SIS TV ( have to look for the lady~s name) and the next one is from a KIT from Australie. Ohhh I made a mistake it has to be Barcelona......

6 opmerkingen:

Mazina zei

Leuke lootjes, Linda! Goed dat je nog tijdens je vakantie gescrapt hebt!

groeten
Mazina

Marjolein zei

Leuke LO's Linda, dat je dat kan, scrappen tijdens de vakantie! Ik heb al bijna 4 weken geen spul gezien..... moet gauw aan de slag!

Anoniem zei

Leuk!wat een goeie met dat gouden randje!
dx Maaike

Splashes of Pink and Mint zei

Ze zijn weer leuk Linda!!! Er zitten ook allemaal van die gave spulletjes op!

Mika zei

Hope you had a great holiday. Mika (www.mikacrap.typepad.com)

Corien zei

Hij heeft nog steeds hetzelfde bekkie