woensdag, augustus 01, 2007

Augustus dare



Daar is hij dan mijn tweede uitdaging bij het House of inspiration blog waar ik in het design team zit. De achtergrond heb ik weer zelf gemaakt. De schelpjes zijn van onze vorige vakantie in Frankrijk. Ik heb niet alleen een vogeltjes tik maar ik heb ook iet s met schelpen:-D
Hij hangt bij Corien in de winkel (Stamped house) dus als je hem in het echt wil zien dan moet je zeker even langs gaan.
This is the secend dare of the House of inspirationn blog where I am part of the design team. I made the background myself. The shells are of our vacationin 2006. If you want to see him you have to go to the shop of Corien Stamped house in Katwijk

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik heb hem vandaag in het eggie gezien Linda en vind hem zo mooi joh! Prachtige kleuren.

Anoniem zei

ziet er harstikke goed uit hoor!